Információ
Amit még érdemes tudnod
Virtuális asszisztens/Online vállalkozástámogató
A vállalkozók körében egyre inkább terjed a virtuális asszisztensekkel való együttműködés. Az online vállalkozástámogató általában felsőfokú végzettséggel és nagy szakmai tapasztalattal rendelkező vállalkozó, aki szabadúszóként tevékenykedik. Különféle szolgáltatásokat nyújthat a vállalkozóknak vagy vállalkozásoknak. Szinte bármilyen feladatot elláthat, abból kifolyólag, hogy mire specializálódott, egészen a marketing feladatoktól, a weboldalak kezelésén át a személyi asszisztenciáig. A saját eszközeivel, irodán kívül dolgozik. A partnerekkel szerződéses viszonyban áll.
Miért minket válassz?
Mi érted és a vállalkozásodért vagyunk. Bármilyen munkafolyamatot szeretnél delegálni szakértői csapatunk rendelkezésedre áll. Számos szakemberrel állunk partneri kapcsolatban. Nekünk fontos, hogy Te biztonságban érezd magad nálunk, ezért mi mindent megteszünk, hogy tudásunk mindig naprakész legyen. A legfrissebb szoftvereket és platformokat használjuk annak érdekében, hogy a minőség 100%-os legyen.
Miért jó neked?
Az első és talán egyik legfontosabb a költséghatékonyság. A legtöbb vállalkozó azért szervezi ki a munkát, mert így kevesebb költséggel kell számolnia. Hosszú távon sokkal kevesebb költséggel jár egy online vállalkozástámogatóval együttműködni, mint egy alkalmazottat fenntartani.
Az online vállalkozástámogatók nem az irodában ülnek, hanem saját eszközökkel távolról dolgoznak, így neked nem kell irodát fenntartani, rezsit fizetni, eszközöket biztosítani stb.
A másik fő szempont az idő. Gondolj bele, hogy míg Te a papírmunkával vagy egyéb nem a tevékenységed alá tartozó – de a vállalkozásod szempontjából fontos – feladatokkal töltöd az időt, addig nem tudsz a tevékenységeddel foglalkozni, így bevételtől esel el. Amit Te esetleg éjszaka csinálsz meg, hogy behozd a lemaradásod, addig egy online vállalkozástámogató gond nélkül el tudja neked ezeket végezni, így foglalkozhatsz a számodra “fontosabb” dolgokkal.
Mivel számos területen tevékenykednek virtuális asszisztensek, így akár több támogatóval is együtt tudsz dolgozni és nem kell hozzá 3-4 külön alkalmazottat felvenni.
Miben lehet segítségedre egy online vállalkozástámogató?
Mivel szinte bármit ki lehet a virtuális asszisztenseknek szervezni, ezért csak néhány példát szeretnék felsorolni:
- Asszisztensi feladatok (Naptárkezelés, időpontok egyeztetése, e-mail-ek kezelése stb.)
- Adminisztráció
- Marketing
- Szövegírás
- Fordítás
- Grafikai munkák
- Közösségi média kezelése
- Honlap/webshop készítése, kezelése
Megbízás menete
- Foglalj időpontot az ingyenes konzultációra.
- A konzultáció keretein belül megbeszéljük, hogy miben lehetünk a segítségedre.
- Ha egyedi áras szolgáltatást választasz, akkor a konzultáció után egy héten belül elküldjük árajánlatunkat.
- Ha az árajánlatot elfogadod, utána elküldjük neked megbízási szerződésünket.
- Ha mindent rendben találtál a szerződésünkben és aláírtad, akkor kezdődhet a közös munka.
A vállalkozók körében egyre inkább terjed a virtuális asszisztensekkel való együttműködés. Az online vállalkozástámogató általában felsőfokú végzettséggel és nagy szakmai tapasztalattal rendelkező vállalkozó, aki szabadúszóként tevékenykedik. Különféle szolgáltatásokat nyújthat a vállalkozóknak vagy vállalkozásoknak. Szinte bármilyen feladatot elláthat, abból kifolyólag, hogy mire specializálódott, egészen a marketing feladatoktól, a weboldalak kezelésén át a személyi asszisztenciáig. A saját eszközeivel, irodán kívül dolgozik. A partnerekkel szerződéses viszonyban áll.
Az első és talán egyik legfontosabb a költséghatékonyság. A legtöbb vállalkozó azért szervezi ki a munkát, mert így kevesebb költséggel kell számolnia. Hosszú távon sokkal kevesebb költséggel jár egy online vállalkozástámogatóval együttműködni, mint egy alkalmazottat fenntartani.
Az online vállalkozástámogatók nem az irodában ülnek, hanem saját eszközökkel távolról dolgoznak, így neked nem kell irodát fenntartani, rezsit fizetni, eszközöket biztosítani stb.
A másik fő szempont az idő. Gondolj bele, hogy míg te a papírmunkával vagy egyéb nem a tevékenységed alá tartozó – de a vállalkozásod szempontjából fontos – feladatokkal töltöd az időt, addig nem tudsz a tevékenységeddel foglalkozni, így bevételtől esel el. Amit te esetleg éjszaka csinálsz meg, hogy behozd a lemaradásod, addig egy online vállalkozástámogató gond nélkül el tudja neked ezeket végezni, így foglalkozhatsz a számodra “fontosabb” dolgokkal.
Mivel számos területen tevékenykednek virtuális asszisztensek, így akár több támogatóval is együtt tudsz dolgozni és nem kell hozzá 3-4 külön alkalmazottat felvenni.
Mivel szinte bármit ki lehet a virtuális asszisztenseknek szervezni, ezért csak néhány példát szeretnék felsorolni:
- Asszisztensi feladatok (Naptárkezelés, időpontok egyeztetése, e-mail-ek kezelése stb.)
- Adminisztráció
- Marketing
- Szövegírás
- Fordítás
- Grafikai munkák
- Közösségi média kezelése
- Honlap/webshop készítése, kezelése
- Foglalj időpontot az ingyenes konzultációra.
- A konzultáció keretein belül megbeszéljük, hogy miben lehetünk a segítségedre.
- Ha egyedi áras szolgáltatást választasz, akkor a konzultáció után egy héten belül elküldjük árajánlatunkat.
- Ha az árajánlatot elfogadod, utána elküldjük neked megbízási szerződésünket.
- Ha mindent rendben találtál a szerződésünkben és aláírtad, akkor kezdődhet a közös munka.